Kan ni börja producera Stinas kyckling med tandoori krydda igen?

Jag saknar stinas tandoori kyckling och Mexiko kyckling kan ni börja producera den igen?

Kommentarer

  • Hej Mikael!
    Tack för din fråga. Jag tror inte detta har varit Kronfågels produkter - utan möjligtvis har Guldfågeln producerat dem...men jag tar med mig förslaget till våra produktutvecklare.

    Låt dig gärna inspireras av andra produkter som är färdigkryddade som vi har i vårt sortiment. https://www.kronfagel.se/produktgrupper/kryddat-smaksatt/

    vänligen,
    Anna