Stektid för MAX burgare stämmer inte på förpackningen.

På frysta Maxburgar-förpackningens framsida och på denna sida står det 6 min /3min. på varje sida. Men på förpackningens baksida står det 6 min. på varje sida. Har precis stekt dem och 6 min. på varje sida är nog det rätta. Ni bör ändra på förpackningen och websidan.

Kommentarer

  • Hej Mikael!
    Tack för din din kloka reflektion kring informationen på förpackningen. Det har blivit fel och vi har uppmärksammat problemet men kan inte uppdatera infon förrän vi köper in nya förpackningar - vi vill inte bidra till miljöförstöring i onödan och kasta kartongerna.
    Anna