Är ni intresserade av ett samarbete?

Hej!
Jag är en styrkelyftare på internationell nivå. I helgen tog jag nya rekord i knäböj. Det går åt en del kyckling i dessa muskler. Är ni intresserade av ett samarbete?

Kommentarer

  • Hej Mia!
    Tack för din förfrågan om sponsring. Vi får många förfrågningar och har tyvärr inte möjlighet att hjälpa alla.
    Önskar dig all lycka och framgång med ditt idrottsutövande. Låt dig gärna inspireras av goda och sunda kycklingrätter på www.kronfagel.se
    Med vänliga hälsningar
    Anna