Var hittar jag kycklingspett i ert sortiment?

Hej!
Jag har sett kycklingspett på er hemsida. Var kan jag hitta dem?

Kommentarer

  • Hej Tomas!
    Vad kul att du är intresserad av våra kycklingspett.👍😀 Du hittar dom i Delidisken i din butik. Alla stora kedjor som ICA, Coop, Axfood och Bergendahls tar in alla smaker. Bergendahls, med sina butiker Citygross och Matrebellernas, har dock reserverat sig för smaken Sweet Chili som de inte tar in. Här ser du alla typer av smaker på kycklingspett som Kronfågel har.
    Om din butik inte har den smak du vill köpa så kanske du kan be dom ta hem den till dig. Hoppas du hittar någon som blir din favorit!
    hälsningar,
    Anna
  • Hej!

    Jag tänkte på de råa spetten med black garlic. Var kan jag hitta dem?
  • Hej Tomas!
    Ah, det var dom du menade. Vad kul!!
    Kycklingspetten Black Garlic kommer ut i handeln v 15 och hör till vårt BBQ sortiment. En del av sortimentet lanseras v 11 men just spetten och Minutfilé & Lårfilé Ramslök&Citron kommer inte förrän v 15. Du bör hitta spetten på ICA när de kommer.
    Ha en trevlig helg!
    Anna
  • Vill köpa kycklingspett grillade sweet chili, vilken butik i Varberg säljer dessa
    Birgitta Berntsson
  • Hej Birgitta!
    Tyvärr vet vi inte exakt vilka butiker som säljer vilka produkter. Vilken butik är det som du handlar i? Vi kan ringa butiken om du vill och fråga om de kan ta hem - alternativt - du får direkt besked av din butik om du slår dem en signal och då kan du också be dem ta hem det du önskar samt få veta direkt när produkten kan komma hem.

    vänligen,
    Anna