Sortiment Minutstrimlor frysta kyckling

Var i Limhamn/Bjärred/Lomma kan jag hitta Frysta Minutstrimlor kyckling ?
Elisabet

Kommentarer

  • Hej Elisabet!
    Först vill jag säga, vad roligt att du gillar vår strimlade kyckling. Håller helt med dig, det är en toppenbra produkt. Vi prioriterar att producera kyld/färsk kyckling om det är mer efterfrågan på det och därav att vi inte kunnat producera fryst kyckling lika mycket. Produkten kommer tillbaka men det är oklart när bara.
    Håll utkik!
    vänligen,
    Anna