Sortiment - efterlysning - en smak på Kronfågels KycklingSteak

Jag köpte er kyckling steak med färdig kryddning för ett tag sen, den blev fantastiskt god men nu hittar jag inte den sorten mer, har glömt vilka kryddor det var men det såg ut som grillkrydda i färgen, kan ni hjälpa mig att reda ut vilken kryddblandning det var? Det var inte kantarell eller tryffel, köpte den i mars månad.

Kommentarer

  • Hej Maria!
    Tack för din fråga. Vad kul att du gillar KycklingSteak.
    Vi har haft lite olika typer av kryddning på KycklingSteak. Både Tryffel och Kantarell som du nämner plus en naturell förstås.
    Om det var i mars så hade vi bara KycklingSteak Kantarell och sen i Delidisken hade vi en Smoked Garlic. KycklingSteak Peppar har funnits också men inte i mars utan längre tillbaka i tiden.
    Jag hoppas du hittar det du söker. :-)
    med vänliga hälsningar

    Anna