Samarbete!

Hej! Jag har försökt öppna min egna boxningsklubb i västergård Södertälje men har tyvärr inte råd med det! Det är många barn som dras in i kriminalitet i en dess ung ålder och vill förbättra doms liv! Mvh,anonym
Anonym

Kommentarer

  • Hej!
    Stort tack för din fråga och jättebra initivativ från dig. Vi stöttar barn och ungdomar till att komma i rörelse och äta hälsosamt genom vårt sponsrtingsprojekt Rätt till rörelse. Därav att vi inte kan sponsra enskilda projekt i dagsläget.
    Läs mer om projektet här: https://www.kronfagel.se/ratttillrorelse/
    vänligen
    Anna