Kan ni skicka salsasås?

Under många år har vi köpt grillad kyckling på ICA Skrea Strand. De grillar helt förträffligt.
Pricken över i:et har varit Kronfågels Salsasås ( 50 gram) som butiken har delat ut gratis. Enl. uppgift finns inte såsen längre. Vad har hänt? Har ni ett antal påsar i lager får ni gärna skicka dem till mig.
Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej Christofer!
    Tack för din fråga. Salsasåsen finns kvar men jag misstänker att att vi missat att lägga med i leverans till butiken?
    Såsen finns inte till försäljning och ja, jag vet, det är många som skulle önska att den fanns men jag måste göra dig besviken då vi inte kommer att sälja eller kunna ge bort den.

    Av hänsyn till dig har jag plockat bort adressuppgifterna så att de inte ligger öppet för andra att se.
    vänligen,
    Anna