Är salladskyckling stekt i olja?

Hej!
Hur är salladskycklingen tillagad? Har den möjligtvis tillagats i någon olja som inte nämns i innehållsförteckningen?

Mvh Helena Löppönen

Kommentarer

  • Hej Helena!
    Tack för din fråga. Vi anger allt på förpackningen. Troligtvis är det ingen olja om det inte står. Vi har lite olika sorters salladskyckling. Är det den här du menar? https://www.kronfagel.se/product/grillad-salladskyckling/. I den ingrediensförteckningen finns ingen olja angiven - vill du att jag dubbelkollar med våra produktutvecklare gör jag det gärna.
    vänligen,
    Anna
  • Hej!
    Tack för svar! Ja det är den produkten jag menar. Du får gärna dubbelkolla så att det stämmer!
  • Hej Helena!
    Vi kollar upp och återkommer.
    vänligen,
    Anna