reklamfilmsmusik

Hej!
Just nu går en reklamfilm för kronfågel och jag undrar vad det är för musik som spelas. Den verkar ha ha en slogan som denna" Passa på att le åt varandra och glöm inte - håll glöden vid liv! " så heter den på youtube i alla fall men jag undrar om artist och titel?
Mvh Mikael
Mikael Strömberg

Kommentarer

  • Hej Mikael!
    Vad kul att du gillar vårt musikval till reklamfilmen. Kan det vara detta? https://kundo.app/org/kronfagel/d/vilken-lat-ar-det-i-tv-reklamen-nar-du-ler-mot-nag/
    vänligen,
    Anna
  • Hej!
    Visst var den låten, stort tack för hjälpen. Jag har gått och nynnat på den ända sedan jag såg reklamen förförsta gången nu under fotbolls EM och har inte fått den ut ur huvudet sedan dess. Nu ska jag fira med att ta en grillad kyckling till middag idag och lyssna på denna fantastiska låt många gånger. Tack än en gång.
    Mvh Mikael
    Mikael Strömberg
  • Ha en alldeles underbar midsommar!! :-)
    Anna