rätt till rörelse - ansökningsperiod 2024

Hej, När öppnar er ansökningsperiod för 2024?
Nahal Illerstig

Kommentarer

  • Hej Nahal!
    Tack för din fråga. Jag ber att få kolla detta med en kollega och återkomma.
    vänligen,
    Anna
  • Hej!
    Nu har jag fått svar och vi fn har pausat aktivitete Rätt till rörelse där man kan ansöka och koncentrerar vår sponsring mer till Katrineholm där vi har vår produktion. Min kollega skrev dock att man kan hålla utkik ändå på sajten.
    Allt gott!
    Anna
  • Hejsan!

    Jag tillhör en förening i Katrineholm och vi är väldigt inspirerade av sponsring från er som den stora aktör som ni är i Katrineholm. Vi skulle gärna vilja veta mer om hur vi kan ansöka om sponsring. Hur kan vi gå tillväga? 😀
    Viktoria
  • Hej Viktoria!
    Tack för ditt mail. Vi sponsrar just nu barn och ungdom i Katrineholm genom ett sponsringsavtal för Kronfågel Ishall och Kronfågel Isarena i Katrineholm och har aktiviteten Tillsammans på isen 1 gång/månad tillsammans med isklubbarna (Bandy, Hockey och Konståkning samt samarbete med kommunen, Lycklinga Gatorna och Fritidsbanken). Ngn spons går även till idrott i Valla.
    Så sponsring för att barn och ungdom ska komma i rörelse och äta hälsosamt är den sponsring vi gör. Men i övrigt kan man inte söka sponsring för föreningar via vårt projekt Rätt till rörelse som vi haft flera år.
    vänligen,

    Anna