Rå kyckling file med vita prickar innan utgångsdatum, kan man äta?

Kyckling file med utgångs datum  04-01-24 såg ut såhär när jag tog fram den från kylen 03-01-24 dvs en dag innan utgångsdatum. Går denna att äta, vad är fel? Mvh
Jonna Borg

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Nej, den här produkten har blivit dålig. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar

    Anna