Produkttillgänglighet

Minutstrimlor
650 g Art nr: 8123.
Frysta Minutstrimlor av kycklingbröstfilé.

Denna har ni på er hemsida, och det är den enda kycklingen jag köpt i flera år. Senast laddade jag upp ett gång påsar men nu är det dags igen och kan inte hitta den.
Finns den inte mer, så borde den informationen finnas på produktsidan.

Jag gillade att det är en så ren produkt.
Dels just i strimlor, dels INTE mörad,
Svensk och att det ska vara just bröstfilé.
Samt inte övrigt skräp i som jag tycker de kryddade varianterna har som jag helst undviker.

Nu vet jag inte vad jag ska kunna ersätta denna med.. kommer den tillbaka?

Björn

Kommentarer

  • Hej!
    Först vill jag säga, vad roligt att du gillar vår strimlade kyckling. Håller helt med dig, det är en toppenbra produkt. Vi prioriterar att producera kyld/färsk kyckling om det är mer efterfrågan på det och därav att vi inte kunnat producera fryst kyckling lika mycket. Produkten kommer tillbaka men det är oklart när bara.
    Håll utkik!
    vänligen,
    Anna