Produktförslag på panerad kyckling till burgare eller club sandwich

Hej! Jag är förmodligen Sveriges största konsument av Kronfågelns kycklingpinnar. Då jag har mycket problem med min mage och är väldigt känslig mot kryddade produkter är det väldigt skönt att det finns en produkt som är relativt "ren" och neutral, men som fortfarande är god och passar bra in i vardagens livspussel. Det finns för sådana som mig knappt några sådana produkter på marknaden, och kycklingpinnarna har varit viktiga för mig för att kunna hålla min vikt uppe. Så först och främst, tack!

Som ett förslag, eller önskemål om man vill se det så, skulle det vara väldigt kul att också se kycklingpinnarna i ett burgarformat, alltså en lite större patty som man kan ha i burgare, en club sandwich eller liknande.

Allt gott,

Martin