Var kan jag köpa er urbenade kyckling och finns recepttips på fyllning?

Hej,

Jag undrar vart jag kan köpa er hela urbenade kyckling och om ni har några recepttips för att fylla den?

Jag bor i Bromma.

Mvh Emil

Kommentarer

  • Hej Emil,

    Vad kul att du gillar den urbenade kycklingen! 👍😀…men tråkigt att du inte hittar dem i butik. De flesta stora kedjorna har på central nivå sagt att de tar in det mesta av våra produkter men sedan är det upp till varje butik att ta hem det sortiment som de tror kan intressera just deras kunder.

    Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Vill du att jag ska hjälpa dig med artikelnummer så fixar jag gärna det. Återkom gärna i så fall. Dock måste du prata med butiken för att få veta när de produkter du önskar kan levereras och om de datumen passar dig.

    Tips på hur du fyller kycklingen eller tillagar den Kycklingrecept | Kyckling från Kronfågel (kronfagel.se)

    med vänliga hälsningar,
  • Tack då spanar jag vidare så får ni kämpa på med distributionen av denna och er fantastiska steak

    //Emil
  • Hej Emil!
    Vad kul att du gillar vår Steak. Tycker personligen att den och Minutfilén är några av de bästa styckningsdetaljer vi tagit fram de senaste åren. Steaken finns nu med spännande smaksättning och mer brukar finnas under sommarhalvåret till BBQ sortimentet också. Här är länk till vårt smaksatta sortiment om du är intresserad.

    Hoppas du hittar den hela urbenade ellerkan få din butik att beställa hem till dig. Hör annars av dig till vår konsumentkontakt på konsumentkontakt@kronfagel.se om du vill ha hjälp med att ringa till de butiker där du handlar.
    vänligen,
    Anna