Var kan jag använda mina produktcheckar?

Hejsan. Jag har 3st produltcheckar på 4st allternativ följande kycklingsteak BBQ American, Butterfly chicken BBQ American, BBQ kycklingben och BBQ kycklinglår dessa går ut på snart men jag hittar dem inte någonstanns så jag kan inte använda dem. Hur går jag till väga för att kunna utnytja dem?

Oskar Lundgren

Kommentarer

  • Hej Oskar!
    Tack för att du hör av dig. Tyvärr är BBQ sortimentet slut för i år, så det var tråkigt att du inte hittade produkterna i butik. Hur har du fått dem? Vid en reklamation, tävling eller...?

    Det är klart att vi byter ut dom. Om du skickar in de checkar du har till:
    Konsumentkontakt kronfågel
    Box 30174
    104 25 Stockholm
    Skriv frisvar i hörnet på kuvertet så betalar vi portot.
    Lägg en lapp med ditt namn och adress så vet vi vem som ska ha nya checkar.

    Med vänliga hälsningar
    Ebba på Kronfågel
    Anna