Kommer ni att sälja KycklingSteak BBQ som fanns förra året?

Kommer ni att sälja Kycklingsteak Bbq som fanns förra året? Den som inte var färdigmarinerad utan en kryddpåse följde med. Den var fantastiskt god.

Kommentarer

  • Hej Agneta!
    Vad kul att du gillade vår KycklingSteak BBQ som vi hade förra året. 😀 🙏Vi varierar lite med smaksättningarna år från år så just den kombon har vi inte i år. Kanske kan Minutfilégrillkrydda Bi-pack glaze Sweet Texas BBQ vara ngt som faller dig i smaken.

    KycklingSteak har vi med smaken Tryffel. Den är mångas favorit och blivit en succé. Därför har vi den på nytt. För övrigt finns ju alltid naturell KycklingSteak i sortimentet men inte med kryddpåse...🙂

    Här hittar du hela grillsortimentet för året.
    Hoppas du hittar ngn mer favorit i sommar!
    Anna
  • Hej, Tack för snabbt svar 🤗 men tråkigt att inte bbq kommer finnas. Jag gillade inte tryffel direkt 😪 och jag köper inte färdigmarinerat 😊. Kommer kycklingsteak att finnas naturell? Då blirjag glad.

    Mvh Agneta
  • Hej Agneta!
    Ja, KycklingSteak finns alltid naturell. 😋 Be gärna din butik att ta hem till dig om den inte finns i deras sortiment. Om du kan, erbjud isf att köpa mer än en förpackning så att de vet att de får sålt förpackningarna.
    med vänliga hälsningar
    Anna
  • Det ska jag göra. Tack 👍🐥
  • Er kycklingsteak är väldigt svår att få tag på. Jag har sökt i både små butiker och i stora varuhus. Flera butiker känner inte ens till den. Var kan jag handla den?
  • Hej Margith!
    Först vill jag säga att det verkligen är roligt att du gillar våra produkter 👍😀…men tråkigt att du inte hittar dem i butik. De flesta stora kedjorna har på central nivå sagt att de tar in det mesta av våra produkter men sedan är det upp till varje butik att ta hem det sortiment som de tror kan intressera just deras kunder.

    Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Vill du att jag ska hjälpa dig med artikelnummer så fixar jag gärna det. Återkom gärna i så fall. Dock måste du prata med butiken för att få veta när de produkter du önskar kan levereras och om de datumen passar dig.
    Anna