Var kan jag köpa prinskorv från Kronfågel?

Hej!
Jag har varit och letat efter era prinskorvar i flera matbutiker, men hittar inte dem. Har ni slutat tillverka dem eller kommer de att komma in lagom till jul?

Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar, Elma.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. De finns i handeln och samtliga kedjor har sagt att de tar in produkterna, men alla butiker tar inte hem hela vårt sortiment så om produkten inte finns i din butik kanske du kan be personalen att ta hem.
    Lycka till!
    vänligen,
    Anna