Var kan jag köpa partyvingar?

Var kan man köpa era partyvingar någonstans? Vilka butiker saluför partyvingar speciellt i södra Sverige?Har kronfågel någon egen butik som köpa era partyvingar?
(Saknar partyvingar mycket)

Kommentarer

  • Hej Stig!
    Tack för din fråga och kul att du gillar våra partyvingar. Vi har knappt den produkten längre och om ngn tar in produkterna så är det butiker vid gränshandeln.
    Så jag tror att du behöver hitta ngn rub du gillar och köpa våra naturella vingar istället. Det finns både frysta och kylda.

    vänligen,
    Anna