Pannbiffar

Hej!
Jag kan inte längre hitta era kycklingpannbiffar. Har de slutat produceras? Kommer de komma tillbaka?
Jag har ett matselektivt barn som åt just dessa.

Bästa hälsningar Sandra
Sandra

Kommentarer

  • Hej Sandra!
    Jag är ledsen över att göra dig besviken men pannbiffarna har vi inte längre i sortimentet. De är borta sen länge. Kanske kan du testa våra nylanserade kycklinghamburgare, som man tar direkt från frysen och lägger på grillen eller i pannan. Här är länk så att du kan läsa mer om Kronfågels kycklinghamburgare och vad de innehåller.
    vänligen,
    Anna