Vad är det för kryddning i er Paneng Curry Kyckling?

Då Thai Paneng Curry är en av mina favoriter så köpte jag 2 pkt färsk kyckling "kryddad med Paneng Curry".
Dessvärre är denna kryddblandning inte i närheten av denna smak.
Endast en tydlig smak av koriander.
Brukar inte klaga men denna kryddblandning köper jag inte igen.
Kronfågel: gör om och gör rätt!
i övrigt har ni ju bra produkter.  / Martin / Uddevalla

Kommentarer

  • Hej Martin!
    Tack för att du hör av dig. Tråkigt att du inte var nöjd med din produkt. Rätta mig om jag har fel men detta är inte Kronfågels produkt utan Guldfågelns. Ber att du hör av dig till dem istället. 😊
    Vill du prata Kronfågels produkter är du alltid välkommen att höra av dig till oss.
    Med vänliga hälsningar

    PS För övrigt vill vi passa på att berätta att vi kontinuerligt tar fram flera olika produkter med smaksatt, kyld kyckling, som vi tror du kanske kan ha intresse av. Vi hoppas produkterna inspirerar  som gör matlagningen snabb, rolig och enkel. DS
    Anna