Hur är det med näringsvärde på kycklingkebab i fryst eller tinat skick?

Hej, jag har köpt fryst kycklingkebab från er. Och jag räknar kalorier och undrar då om jag ska räkna 140kcal/100 gram i fruset tillstånd eller ska jag först Tina upp och därefter gäller 140kcal/100 gram?

Kommentarer

  • Hej!
    Det är samma näringsvärde oavsett om det är fryst eller tinat. Kycklingkebab bör inte släppa ngn eller mkt lite vätska.
    vänligen,
    Anna