Muskot/muskotblomma i middagskorven

Hej! Vi har tidigare köpt er middagskorv av kycklingkött då den ej innehållit muskot el muskotblomma vilket min man är allergisk mot. Nu åt vi den ikväll igen och han fick en reaktion vi undrar nu om ni har börjat krydda den med muskot el muskotblomma? I så fall är det ytterligare en korv vi får stryka från listan.
Hälsningar Ylva Fridlund
Ylva Fridlund

Kommentarer

  • Hej Ylva!
    Tack för din fråga. Vi har inte ändrat något av ingredienserna i kycklingmiddagskorven. Här kan du se vilka ingredienser som ingår. På varje produktsida på vår hemsida ligger ingrediensförecknin längst ner till höger. Jag hoppas du/ni provar korven igen för den ska inte innehåll några allergener.

    Anna