Varför finns det inte Minutstrimlor / minutfilé i butikerna?

Hej, var har Minutstrimlor / minutfilé tagit vägen från butikerna?
Jag hittar dom varken på Willys eller Ica maxi.

Kommentarer

  • Hej Daniel!
    Tack för din fråga. Jag misstänker att vi haft dålig tillgång på produkten och då väljer våra kunder dvs ICA och Willys kanske att ge vissa butiker prio på vissa varor. Men jag håller på att försöka ta reda på när produkterna kan vara tillbaka i butik - vi kommer inte att sluta sälja dem.

    Anna
  • Hej igen Daniel!
    Nu har jag kollat upp och min kollega skriver att färsk Minutfilé och Minutstrimlor ska gå att få tag på i butik. Det är lite förändringar i det frysta sortimentet. Han skriver att den frysta minutfilen utgick från Kronfågelssortiment V11. Strimlorna restar vi men de kan komma att finnas i Axfoods butiker dvs t ex Willys fr.o.m. nästa vecka.
    Hoppas du hittar det du vill ha.
    vänligen,
    Anna