Tack för att du hör av dig till oss! Vi hjälper dig gärna med svar på frågor kring kyckling, våra produkter och Kronfågel. Du kan förvänta dig ett svar av oss inom max 2 vardagar. Frågor, svar och kommentarerar publiceras på den här sidan.
Vi hanterar dina personuppgifter i syfte att kunna hantera ditt ärende hos oss. Uppgifterna du delar med oss raderas efter maximalt ett år. Läs mer om vår GDPR policy HÄR.
Gäller ditt ärende en reklamation ber vi dig kontakta oss här: Kronfagel.se
Vår vision ”En bättre kyckling för ett bättre liv” sammanfattar varför vi finns – att med vår produkt skapa förutsättningar för en välmående värld. För människan, djuren och klimatet.
Kronfågel är Sveriges marknadsledare inom kyckling med flera stora varumärken.
Tack för din fråga. Jag misstänker att vi haft dålig tillgång på produkten och då väljer våra kunder dvs ICA och Willys kanske att ge vissa butiker prio på vissa varor. Men jag håller på att försöka ta reda på när produkterna kan vara tillbaka i butik - vi kommer inte att sluta sälja dem.
Nu har jag kollat upp och min kollega skriver att färsk Minutfilé och Minutstrimlor ska gå att få tag på i butik. Det är lite förändringar i det frysta sortimentet. Han skriver att den frysta minutfilen utgick från Kronfågelssortiment V11. Strimlorna restar vi men de kan komma att finnas i Axfoods butiker dvs t ex Willys fr.o.m. nästa vecka.
Hoppas du hittar det du vill ha.
vänligen,