Minutstrimlor

Hej!
Jag funderar på om ni har slutat producera era "Minutstrimlor" eller om det bara är mina lokala handlare (ica och coop i Arvika) som slutat sälja dem.
Mvh Håkan
Håkan Allvin

Kommentarer

  • Hej Håkan!
    Vi har inte slutat att producera dem. Det kan vara så att det är olika produkter som tar plats på hyllorna, t ex att någon leverantör har kampanj, och då väljer handlaren att inte ta in andra produkter. Så min rekommendation är att höra med handlaren om hen kan ta hem det du önskarå. Då får du veta när de kommer hem och kan reservera förpackningar. Tips är att säga att man köper några fler förpackningar om handlaren tar hem så att han vet att de säljs relativt snabbt.
    vänligen,
    Anna