Mina förpackningar med kycklingfärs hade svällt, är de dåliga?

Köpte kycklingfärsen( 2 paket) på ica maxi i bollnäs den 24/11 och den hade förbrukningsdatum 31/11. Skulle laga mat av färsen på lördagen den 28/11 . Varpå förpackningarna  var svällda som bollar och när jag öppnade de luktade det väldigt äckligt. Tom så barnen från övervåningen kände hur det luktade. Blev ingen kycklingfärs den kvällen tyvärr.
Caroline Eriksson (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Det låter som om ngt hänt med hållbarheten. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar

    Anna