Min förpackning såg ut som en ballong - vad har hänt?

Hej!
Min förpackning med kycklingfilé var helt uppsvälld? Kan jag använda kycklingen eller vad kan ha hänt? Vågar jag öppna den och använda den?
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna! Tack för din fråga.

    Vad tråkigt att höra om din förpackning. Det låter som att din kyckling har blivit dålig.

    Hände uppsvällnaden innan bäst före datum?
    I sådana fall hänvisar jag dig till vårt reklamationsformulär: Reklamation | Kyckling från Kronfågel (kronfagel.se)

    Hör gärna av dig om du har fler frågor!

    Vänligen,

    David