Var kan jag köpa Max Spicy chicken?

Max spicy chicken var godaste kycklingburgaren någonsin, perfekt balans i smak och hetta. Ni har ju flera andra Max-produkter, kan ni inte lägga till denna i sortimentet också? Speciellt nu när Max har slutat med den. 😢
Monica

Kommentarer

  • Hej Monica!
    Tack för din fråga. Du menar att vi ska lägga till i sortimentet i butik? Det är ngt som MAX bestämmer mer än vi eftersom det är en sk co-brandad produkt. Men slutat med den...vi har inte slutat producera några av MAX produkterna till deras restauranger,men den har aldrig funnits i butik. Hör av dig om du har fler frågor eller kan förklara för mig lite mer så att jag kan hjälpa dig med svar.
    vänligen,
    Anna