Kommer er gamla smaksättning på Max Nuggets tillbaka?

Kommer de gamla Max Nuggets komma tillbaka? De nya smakar hemskt och vi kommer inte köpa dem igen. Smakar mjöl och är kletiga och smaklösa. Deppigt.

Kommentarer

  • Hej Annelie
    Tack för att du hör av dig. Tråkigt att du inte var nöjd med din produkt.

    Vi på Kronfågel jobbar hela tiden med att utveckla våra produkter och hitta nya spännande smaker. Vi har därför valt att se över våra omtyckta Max Chicken Nuggets och har utvecklat ett nytt recept på paneringen för att höja smakupplevelsen. Vi har nu en god tempurapanering på Max Chicken Nuggets och med den justeringen har nuggetsen fått en annan färgton. Bara att ta ut från frysen och värma på. MAX har själva haft den här typen av nuggets i sina restauranger sedan våren 2021.

    För övrigt vill vi passa på att berätta att vi nyligen tagit fram flera olika produkter med kyckling, som vi tror du kanske kan ha intresse av. Bl a vill vi tipsa om andra Kronfågel nuggets som värms i ugn. Vi hoppas produkten inspirerar och gör matlagningen snabb, rolig och enkel. Här hittar du mer recept och inspiration.

    med vänliga hälsningar

    Anna
  • Hej! Blev också förvånad och besviken när vi åt Max chicken nuggets häromdagen. Såg inte alls aptitliga ut och var fortfarande bleka efter nästan 30 minuter i ugnen (trodde dom skulle få lite färg med längre tid i ugnen). Smaken var inte heller som tidigare och det goda krispet fanns inte kvar alls. På förpackningens framsida var samma bild som tidigare så ingen information där om att det skulle vara nytt recept. Vi kommer tyvärr inte köpa dom igen.
  • Hej Lena!
    Jättetråkigt att höra att du inte gillar den nya paneringen. Kanske kan du prova våra andra nuggets som jag tipsar om längre upp i tråden.
    vänligen,
    Anna