Max kycklingburgare

Köper Max kycklingburgare hos ICA Online i Täby Centrum.
Det finns ju Crispy och Delifresh, men på denna står det bara Kycklingburgare!
Har köpt just denna förpackning även för länge sedan, trots att jag beställt Delifresh.
Ser inte denna förpackning på ICAs hemsida eller på er hemsida!
Dessutom smakar den inget heller.
Är det någon hemmagjord förpackning hos ICA? Det står ju att det är Kronfågels.

Hur kommer detta sig?

Kommentarer

  • Hej Gunnel!
    Tack för din fråga. Jag måste höra med min kollega och återkomma.
    vänligen,
    Anna
  • Kollade även i min ICA-butik här hos oss, i Täby kyrkby och dom har samma förpackning. Skickar med ett foto.

  • Hej Gunnel!
    Tack för din fråga. Den produkt du köpt är Delifreshburgaren men måste stämma av med våra produktutvecklare om förpackningstexten och ber att få återkomma till dig.
    vänligen,
    Anna
  • Hej Gunnel!
    Ledsen att du fått vänta så länge på återkoppling av mig. Nu har jag fått svar och MAX har valt att byta namn på delifreshförpackningen så att det endast står kycklingburgare på den.
    vänligen,

    Anna