Max Kycklingburgare

Hej, jag undrar varför ni skickar med så mycket luft i förpackningen. Tänk vad ni kunde sparat in på transportplats med en en mer effektiv förpackning. Eller vill ni ha stor exponeringsyta för trycket på framsidan?
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin!
    Tack för din fråga och jag kan förstå att man undrar varför kartongerna är så rymliga och innehåller så mkt luft. Vår brandmanager för produkten svarade att anledningen till storleken beror på hur kycklingburgarna ska packas automatiskt i vår produktionsanläggning för att hamna rätt i kartongen. Eftersom produkterna från MAX har olika storlek behöver det vara en kartong som kan hantera samtliga produkter. Så därav att alla kartonger är så rymliga.
    vänligen,
    Anna