Var kan jag köpa Max hot wings?

Hej, var i linköping kan jag köpa Max hot wings? Är jättesvårt att få tag i. Med vänlig hälsning, anne

Kommentarer

  • Hej Anne!
    Vad kul att du gillar våra produkter. De stora kedjorna skriver avtal med oss på Kronfågel om vilka produkter de kan ta in sen är det upp till de olika butikerna att ta hem de produkter de bedömer att de kan sälja. Vad jag ser är att ICA och Bergendahls dvs Citygross kan ta hem Hot Chicken Wings till sina butiker. Så be den butik där du handlar att ta hem produkten till dig. Erbjud dig gärna att köpa flera förpackningar så att de ser att de har avsättning för produkten. I en låda från oss kommer 8 st kartonger med Hot Chicken Wings.
    önskar dig en fin sommar!
    med vänliga hälsningar
    Anna