Hur länge ska Max hot wings tillagas i en airfryer?

Hej, jag undrar hur länge Max hot wings ska vara i en
airfryer? Tacksam för svar

Kommentarer

  • Hej Robin!
    Tack för din fråga. Vi har inget svar på den just nu men min kollega beställer hem produkten och testar och vi ber att få återkomma.
    Gott slut!

    Anna
  • hejsan igen
    kom ni fram till någon viss tid på hot wingsen i airfryer?
    Mvh robin
  • Hej Robin!
    Tack för att du hör av dig igen. Jag påminner min kollega och hör om han testat med AirFryern än. Hör av mig så fort jag vet.
    Anna
  • Hej Robin!
    Ledsen för sent svar. Min kollega har kört vingarna i AirFryer, 15 min på 200 grader men tyckte inte att de gjorde sig så bra med den tillagningen. Han ska testa lite igen men rekommendationen just nu är att laga enligt de anvisningar som finns på förpackningen.

    vänligen,
    Anna