MÄRTAS LÄCKRA ASIATISKA KYCKLINGFÄRSBIFFAR

I receptet står det att risnudlarna ska läggas ner i oljan (för att friteras) , som enda beskrivning. Men ska de läggas ner torra som de är, lr ska de kokas först , och hur länge i oljan... alltså frågetecken återstår

Kommentarer

  • Hej!
    Bra fråga. De läggs torra i som de är dvs det är som i beskrivningen. Du kommer att se att de är färdiga när de svällt upp och fått färg. Blir faktiskt sjukt coola som garnityr.
    Lycka till med rätten, den är väldigt god. 😀
    Anna