Hur många kycklingben finns det i kiloförpackningen?

Ungefär hur många kycklingben (drumstick) finns det i kiloförpackningen?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Vilken förpackning är det du frågar om? Är det kyld eller fryst kyckling?
    vänligen,
    Anna
  • Hej igen!
    Min kollega svarar att vi inte har ngt exakt antal med kycklingben i förpackningarna. Kycklingar växer ju olika och kan variera i storlek. Men räkna med att ett kycklingben väger ca 100-120 g.
    vänligen,
    Anna