Det är dålig lukt i förpackad kycklindelar - är kycklingen dålig?

Jag köper mycket kyckling i mitt andra land Spanien och där har kycklingen ingen lukt när jag öppnar förpackningen, i Sverige luktar det fruktansvärt illa när man öppnar en förpackning varför??????
Mvh Christian Andersson
Christian Andersson

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Det låter som om din produkt blivit dåligt för doften av produkten ska vara mera neutral och inte lukta illa. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar

    Anna