Livs cykel analys

Jag undrar vad eran vara som heter skivad kyklingkebab har för livs cykel analys. Hur mycket vatten krävdes tex när plasten gjordes. Hur mycket har varan transporteras mm.
Kajsa

Kommentarer

  • Hej Kajsa!
    Tack för din komplexa fråga och omfattande fråga. Ber att få hänvisa dig till hur vi arbetar med hållbarhet och plast i våra förpackningar generellt sett. Här är en länk till mer info om vårt hållbarhetsarbete. https://www.kronfagel.se/hallbarhet/var-planet/
    vänligen,
    Anna