KycklingSTEAK - vad är det?

Vad är kycklingsteak ,ful blandning av eng o svenska
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Tack för att du hör av dig om vårt val av namn på vår produkt KycklingSteak. Här kommer lite om hur vi har tänkt.

    Eftersom en styckningsdetalj som urbenad klubba kan vara svår att förstå, har vi på allvar funderat samt även lekt lite med namnet för att förtydliga produkten. Vi kom till slut fram till ordet "steak" för det bäst förklarar vad vad vi är ute efter med produkten, nämligen en kyckling för köttälskare.

    Trevlig måndag!