Hur många kycklingspett är det i förpackningen?

Ca hur många i en förpackning av färdiggrillade 1,5 kg

Kommentarer

  • Hej Margareta!
    Tack för din fråga. Jag tror inte du menar en produkt från oss. Vi säljer inte så stora förpackningar till konsument utan bara till Delidisk som säljer spett per styck över disk. Det är den här typen av förpackning. https://www.kronfagel.se/product/kycklingspett-sweet-chili-2/

    Kan det möjligtvis vara Guldfågelns produkter du menar?
    vänligen,
    Anna på Kronfågel
    Anna
  • Tack för info. Då förstår jag. Följde en länk bara. Forskar vidare.
    Mvh /Maggan