Kycklingspett

Hej!
Jag jobbar i en ICAbutik som säljer era kycklingspett storpack i delin. Jag skulle vilja skriva ut ingrediensförteckningen till alla dem på ett dokumnet. Har ni det tillgängligt någonstans? Jag har kollat runt på er hemsida men hittar inget.
Hälsningar Anna, ICA Supermarket Ugglebo

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Tack för din fråga. Jag skickar den till vår konsumentkontakt så får de svara dig på mail om det finns ngt dokument.
    Annars ligger det en ingrediensförteckning under varje produktsida nere till höger.
    vänligen,
    Anna