Innehåller era kycklingspett vitlök?

Innehåller eran färdiga kyckling spett med smak av Sweet Texas vitlök? Ni hade även andra kalla färdiga kyckling rätter även dom, innehåller dom vitlök ?
Jag är allergisk därav min fråga.

Kommentarer

  • Hej Sandra!

    Tack för din fråga!

    Kycklingspett Sweet Texas innehåller inte vitlök, här kan du se hela innehållsförteckningen:
    Urbenad kycklingklubba utan skinn, salt, tomat, paprika, lök, rökt paprika, mejram, persilja, cayennepeppar, salvia, chilipeppar, svartpeppar, honung, potatismjöl, glykossirap (majs), stabiliseringsmedel (E450, E451), socker, surhetsreglerande medel (E301, E327, E330), konserveringsmedel (E262, E270), antioxidationsmedel (E325), arom.

    På vår hemsida https://www.kronfagel.se/vara-produkter/ kan du läsa innehållsförteckningen på alla våra produkter 😀 Den ligger längst ner till höger på sidan under varje produkt?

    Hälsningar,