Är det slut på Kycklingpinnar?

Varför är det slut på kycklingpinnar i hela södra Stockholm?

Kommentarer

  • Hej Niklas!
    Det stämmer att det är slut och våra kundansvariga sliter för att få fram produkten så snart som möjligt.Tyvärr vet de inte när den kan komma hem.

    Om jag får tipsa dig så har vi jättegoda nuggets 😋 som man kan värma i ugn i frysdisken. Kanske din butik har det hemma som ett alternativ. Här är länk: https://www.kronfagel.se/product/kycklingnuggets-for-ugn/

    Eller så är mitt tips att köpa kycklinginnerfilé. Finns både fryst och kylt och panera i panko och fritera. Det är supergott och enkelt också att göra. 😀

    vänligen,
    Anna