Har ni slutat tillverka frysta kycklingpinnar?

Hej! Är Kycklingpinnar fryst 400g slut? Har dom slutat tillverkas? Har nämligen väldigt svårt att hitta dom i butik..

Mvh
Nathalie

Kommentarer

  • Hej Nathalie!
    Vad roligt att du gillar våra kycklingpinnar. ICA har tyvärr slutat att ta in dem. Kika på Coop eller Axfoods butiker, t ex Willys så kan de ha dem hemma. Du kan alltid också fråga din butikshandlare om de kan tänka sig att ta hem produkten till dig.
    Lycka till!
    vänligen,
    Anna
  • Tack för svar! Så de är alltså ingen produkt som utgått ur ert sortiment om jag förstått det rätt? Ibland utgår ju vissa produkter så att butikerna inte kan köpa in dom pga det…

    Trevlig påsk!

  • Hej Nathalie!
    Nej, produkten har inte utgått ur sortimentet men ICA centralt har avlistat produkten så därför finns den inte hos ICAs handlare.
    Hoppas du också fick en trevlig påsk!
    vänligen,
    Anna