Var kan jag köpa kycklingpannbiff?

Hej
Min son är ganska restriktiv i maten, men han älskar verkligen era Kycklingpannbiffar. De är så goda tycker han!
Men jag har svårt att hitta dem i butik.
Vet ni någon butik i Stockholm (Täby) eller Online som har den?
Tack på förhand!

mvh
Edvard
Edvard Unsgaard

Kommentarer

  • Hej Edvard!
    Tack för din fråga och vad roligt att din son gillar våra produkter. Tyvärr måste jag göra er båda besvikna. Vi producerar och säljer inte längre kycklingpannbiffen. Den försvann v 36 från frysdiskarna.
    Hoppas ni hittar ngt annat ni gillar i vårt sortiment. Det som skulle kunna vara närmast är MAX kycklingburgare.
    vänligen,
    Anna