Kycklingpaj med sötpotatis receptet

Fattas det ett steg i beskrivningen? Eller menas att allt bara ska koka ihop utom creme fraiche och ägg i en gryta och sen fiska upp sötpotatisen och haricot vertsen?

Kommentarer

  • Hej Manuela!
    Tack för din fråga. Kul att du vill testa våra recept. Det tyvärr ser det ut som om du har rätt och jag ber vår kock att se över receptet. Hör av mig när han gjort det.

     med vänliga hälsningar
    Anna