Varför finns det ingen ekologiskt kycklinglever?

Varför finns det ingen lever när man köper hel fryst eko kyckling från bosarp?
Den är ju så god att ha med när man helsteker kyckling. För buljong mm.

Kommentarer

  • Hej Elisabeth!
    Bra fråga, det är inte alltid vi har möjlighet att producera ekologisk kycklinglever så den kan vara restad dvs att butiken inte kan beställa från oss men min rekommendation är att be din handlare att ta hem produkten till dig så kommer han kunna svara på om det går att få hem den och isf när den kan komma till din butik.
    vänligen,
    Anna
  • Hej
    Jag var nog otydlig, jag saknade helt enkelt påsen som brukar vara i kycklingen som innehåller bland annat lever.
    Vänligen
  • Hej Elisabeth!
    Tack för din fråga. Sådana påsar med sk krås har vi inte haft på många, många år då vi upptäckte att merparten av våra konsumenter inte uppskattade den. Därför togs den bort.
    vänligen,
    Anna