Var kan jag köpa ekologisk kycklinglever?

vilka butiker på södra sidan av Stockholm har ekologisk kycklinglever i sitt sortiment? Jag har inte hittat det någonstans.

Kommentarer

  • Hej Gabriella!
    Tack för din fråga. Vi har tyvärr inte så jättemycket kycklinglever så kedjorna fördelar till prioriterade butiker, vilket vi inte alltid vet vilka de är. Kanske kan du kolla med personalen i den butik där du handlar om de kan beställa hem till dig.
    vänligen,
    Anna