Varför finns det inte kycklinglever i butiken?

Varför finns det inte längre kyckling lever att köpa. Har varit i flera butiker och dom har inte något att sälja.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Ibland kan det vara svårt att få fram råvaran, ibland kan det vara de stora kedjorna prioritera och skicka till vissa butiker och det är inget vi kan styra över. Du kanske kan be din butik att ta hem dvs beställa från deras centrala lager och då kommer de att få besked om de kan få hem lever eller ej.
    vänligen, Anna
    Anna