Har ni slutat producera fryst kycklinglårfile?

Saknar kycklinglårfile fryst i min butik numera. Har ni slutat med denna produkt?
Ulf Forsman
Ulf Gunnar Forsman

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga. Nej, den har vi inte slutat med men det kan vara så att vi varit tvugna att sk resta dvs att vi inte haft tillräckligt för att frysa utan säljer mera färsk t ex. Så mitt tips är att även kika i kyldisken vad som finns där.
    Annars kan jag varmt rekommendera urbenad klubba med skinn, "KycklingSteak" i kyldisken. Den är jättegod!
    vänligen,
    Anna